17 Ekim 2010 Pazar

Baş-örtme-örtememe sorunsalı


Bildiğiniz üzere sevgili Yusuf Ziyacığımın açıklamaları akabininde ortam yine şenlendi.Bir baktık ki arkadaşlarımız derse başörtülü girmeye başladılar.Bu durum sevindirdi bizi ama hala bir şaşkınlık bir şüphe vardı.Açık girmeye devam etsek bile bile açıyor oluyoruz,kapalı girsek korku var içimizde ya sorun olursa şeklinde.Neyse velhasılı kelam haydi vira Bismillah diyerek giriyim bakıyım dedim.Ve hopp girdiğimin takribi 2.dakikasında tutanak tutuldu hakkımda.İkinci gün yine açık giriyim dedim her hoca tutanak tutmasın.Ama baktım bir açık bir kapalı ne olduğumu şaşırıyorum,bari yemeğe giderken kapıyım dedim.Bu döngü, bu korku bu korkuyu bize yaşatanlara sevgimi iletiyorum.yemekhanede kampüste aa bak öcüü şeklinde bakanlar olsada gülümseyip selam verenlerde oldu.herşeyden öte olduğum gibi özgürce yürümek çok hoştu.Karar verdim bende yarından itibaren tüm derslerde başörtülüyüm.Gün be gün gelişmeleri yazıcam,esen kalın:-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder