17 Ekim 2010 Pazar

Duygusal işkenceci

Merhabalar
Böyle el işi falan feşmekan yazıyoruz buraya ama hayat bunları araya sıkıştırdığımız bir hengame.Arada can sıkıntılarında el oyalansın belki beynin sesi daha az duyulur diye yaptığımız uğraşlar.
Bu aralar okul dersler yine eski rutinime dönmüş bulunuyorum.Bu rutini bozanda biri var.Aslında gidişata hiçbir etkisi yok lakin korkuyorum nedense.Oldukça hassas ve kırılgan biri karşımdaki.Biliyorumki bana karşı hisleride var ama arkadaşız,kardeşiz naralarıyla def etmeye çalışıyorum bu hislerini hemde önünü tıkamaya çalışyorum.Ne yaptımsa hayatımdan gitmek istemedi ve ben biliyorumki uzun vadede ben onun hayatımda olmasını istemiyorum.Arkadaşça davranıyorum kırmamaya özen gösteriyorum ama yinede kırılabiliyor.Bu durum canımı sıkıyor.Tanımıyorsunki beni bilader ne oluyor yani? Aklımdaki değilsin kalbimdeki dğeilsin belli bu.Söylüyorum sanada ama inanmak istemiyorsun.Hala bir çaba bir uğraş.Hayatıma karışma müdahaleleri falan.
Keçi gibiyimdir ben söylemesi ayıp.Böyle inat hat safhada.Yaptığım yanlışda olsa biri bana bunu yapma dediğinde diklenirim hemen(huyum kurusun). Akli melekeleri yerinde biriyim şükür bırak napıcagıma ben karar veriyim sen sadece yanlış gördüğünü söyle.Mesele basitti (makyaj hatta sadece eyeliner).Bunu sürüyorsam kısmet arıyorum şeklinde yorumluyorsun.Aramıyorum lakin bunu bir erkeğin anlaması zor.Kendiyle oynamayı ilgilenmeyi süsü sever kadın ruhu .bende alıkoyamıyorum kendimi.Öyle makyaj dediğimde sadece eyelinerdı.Sürme dedi birdaha tepem attı.Bu liste uzar dedim ,hayatıma müdahil olma dedim.Beni kırıyorsuna geldi mesele.
Bana bunu yapma bilader!Hayır bide bilgili çat çat sayıp döküyor.Ama meseleyi ben sana çok değer veriyoruma getirme arkadaş,ben o değeri görmek istemiyorum.beni bile bile kırıcaksına getirme,bende üzülüyorum.Duygusal baskı değilde nedir bu?Bazen birinin ufak bir ilgisi içn şaklaban oluruzda bazende işte birinin ilgisi böylesine batar!İşte hal böyle kendim olup söylediklerime kırılıyor,kendim gibi olmayıp alttan alsam acaba yanlış mı anlar diye korkuyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder